Waar kan je een echt grote diepe kader kopen?

Ik heb net op eBay het jurkje gewonnen bij een bieding dat Demi Lovato aan had op de cover van een van haar albums (ja, is het echte, officiele ebay store ervan)

Als enorm grote fan hang ik dit dus graag ten toon in m'n kamer, ik zou het graag inkaderen, maar als ik het in een gewone kader steekt, gaan de plooien in de jurk erin blijven zitten na een tijd, dus dat zou zonde zijn
Ik weet dat ze bij de Ikea zo'n diepe kaders hebben, maar het grootste formaat hiervan is 52*52cm, dat is natuurlijk te klein

Dus waar zou ik zo'n diepe kader kunnen kopen van 1m of daar rond?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Interieur
1K

Het beste antwoord

Je hebt bij Ikea volgens mij wel grote kaders die je op elkaar zou kunnen plakken. Maar echt mooi is dat niet en je hebt ook geen speciaal kunststof/glas dat ervoor zorgt dat het jurkje bijvoorbeeld niet verbleekt.

In plaats daarvan zou ik toch nog een keer wat dieper in de buidel tasten en het jurkje laten inlijsten. Zoiets unieks wil je niet laten verbleken natuurlijk en je weet dat het dan goed gebeurt!