Waar extra diepe wissellijst te kopen?

Ik ben op zoek naar 3 of 4 extra diepe wissellijsten. 20x20x8cm (diepte minimaal 78mm)

Iemand enig idee waar deze te kopen voor een scherpe prijs? Diepe lijsten zijn over het algemeen 45mm, en heb echt minimaal 78mm nodig..

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Interieur

Antwoorden (2)

zoek eens een handige timmerman/glaszetter. Of een lijstenmaker die ze op maat kan maken
anneliez
10 jaar geleden
Google eens op lijstenmaker of loop eens een hobby-winkel binnen. Zij weten vaak de beste adressen voor wissellisten in jouw buurt.