waar vind ik industriele meubelen/items voor een lagere prijs dan de prijzen bij meubelboulevards?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Interieur

Antwoorden (1)

het is wat luguber, maar op faillissementendossier.be vind je een lijst van veilingen n.a.v. faillissementen. Allicht heb je in Nederland iets gelijkaardigs.
Soms kan je ook je heil wagen bij een kringloopwinkel of op internet, maar die wegen heb je wellicht al verkend. een oudijzerhandelaar heeft soms ook industriële meubelen, al zijn die wellicht niet altijd in even goede staat.
Grote bedrijven schrijven ook om de zoveel tijd hun meubelen af, en vernieuwen ze dan. Wij hebben op die manier industriële meubelen kunnen kopen voor een groot en bekend bedrijf, doordat we op voorhand hadden gemaild dat we interesse hadden voor mochten ze meubelen willen wegdoen. Een fles goede whisky voor de directeur is het enige wat we betaald hebben :-).