ik zou aan de onderkant een stukje lospeuteren, dan zie je vanzelf of er leer zit aan de andere kant.
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
goede methode als je het 2e hands hebt gekocht+

Andere antwoorden (2)

Door een echtheidscertificaat..Als je bij een goede leverancier gekocht hebt zit dat bij je bankstel samen met een garantiebon..
ik heb ook een suedebank en echtheidspapieren..5 jaar garantie op kleur en vering...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Rieneke1
14 jaar geleden
daar heb ik niet aan gedacht, + :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
misschien heeft de vraagsteller de bank 2e hands gekocht,dan kan je middels jou antwoord het controleren...is een goed antwoord van je rieneke... ik geef je een plusje ervoor
Structuur en kleurnuances zijn tekenen van echtheid van het hout.

U kunt zelf ook testen welke afwerking uw leder heeft, door het uitvoeren van de "natte duimtest". Druk uw natte duim op het leder; blijft de plek na ongeveer 8 seconden nog zichtbaar dan heeft u een volaniline leder, anders heeft u te maken met gedekverfd of semi-aniline leder.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En nu nog een antwoord op de vraag...