Hoe kom ik erachter van welke houtsoort onze eetkamertafel is gemaakt?

We hebben onze eetkamertafel via Marktplaats te koop aangeboden. Een aantal bieders vraagt ons van welke houtsoort de tafel is gemaakt. Omdat we factuur van de tafel niet meer hebben (stond daar de houtsoort op?), weten we het antwoord niet. Zijn er kenners onder jullie die verstand van zaken hebben of weten jullie een oplossing voor het vinden van het antwoord?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Interieur
1.8K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je moet ook een foto van de hele tafel geven, dit kan wel een fineerlaagje zijn. Verder: wat voor prijs vraag jij want ik heb zo'n vraag nog nooit gehad. Dit is de tafel, dit is de prijs en verder weet ik niets is ook voldoende op marktplaats.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Geef inderdaad wel even aan of het een fineerlaagje is of dat de tafel 'door en door' hout is.

Het beste antwoord

Ik draai al (55) heel wat jaartjes mee in de meubel wereld,en ik kan bijna op zeker zeggen dat het een gefineerde tafel in kersen uitvoering is,hij is gebeitst in licht kersen,
Maar als je hier 4 antwoorden krijgt blijft het een welles niet spelletje,dus loop met die foto even een meubelwinkel binnen,die kunnen het je zo vertellen.
burgos
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat ziet er beuk uit.