zijn er in België winkels waar je mooie afbraakmaterialen vindt (zoals tegels, toiletten... uit herenhuizen)?

ik vind een heleboel winkels in Nederland waar je allerlei oude materialen vindt, maar in België vind ik helemaal niets. behalve dan op tweedehands, kapaza e.d., dus bij particulieren.
bestaan er in België dan geen winkels waar mooie oude bouwmaterialen worden verkocht? ik zoek bijzonder naar Jugendstil of Art Nouveau

10 jaar geleden
in: Interieur
1K

Het beste antwoord

Aan de Hasseltseweg in Genk (N75) ligt een zaak die bouwmaterialen verkoopt afkomstig van herenhuizen en kastelen.
De naam is Queen of the South

Het loont de moeite om te gaan kijken. Ze hebben mooie spullen.
Er is ook een brasserie bij de zaak. Kunt u een kopje koffie drinken.