Waar kun je houten jaloezieën krijgen van 150 en 80 breed en 175/180 lang?

Ik ben op zoek naar jaloezieën. Maar wil niet speciaal op maat gemaakt. Of hoe hebben jullie dit opgelost? Bij de 80 breed zie je dat de lengte vaak korter is.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Interieur

Antwoorden (2)

Je kunt langere jaloezie nemen naar de goeie lengte en dan kun je alle houten plankjes stuk voor stuk afzagen zo ook hoe je van die aluminium jaloezieën kleiner maakt
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dan moet je ze zelf op maat maken, maar of het daar ook mooi van wordt is de vraag. Wat is er mis met op maat laten maken?