Ik krijg telkens een schok van mijn stoel. Wat kan ik er tegen doen?

Ik heb een stoel die elke keer dat ik hem opnieuw aanraak, een schok geeft. Het word iedere keer erger en nu het na 5 minuten nog zit te prikkelen, vraag ik me af of iemand van goeie vraag er misschien een leuke oplossing voor weet. :)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Interieur
6.9K
Ritsuka
10 jaar geleden
wat voor sokken/schoenen heb je aan? en wat voor vloer ligt er in die kamer?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja vaak ligt het probleem bij de schoenen. Als deze rubberen zolen hebben dan gaat het mis
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Ik krijg het hele jaar door schokken van mijn auto, ik doe nu eerst voordat ik in en uitstap met mijn knie er tegen aan. Dan hoor ik dat ik een tik krijg, maar ik voel het niet zo erg. Ik heb ook wel eens een punaise zonder plastic dopje in mijn schoenzool gestoken, dat hielp een beetje, dan deed het minder pijn.

Het beste antwoord

Wat een tijdje helpt is een vochtig doekje met een beetje wasverzachter, daarmee over de rug van de stoel gaan. Er zijn ook (vochtige) doekjes te koop die je in de droogtrommel kunt doen maar die stinken ontzettend.. Beide werken een tijdje maar je zult toch regelmatig opnieuw aan de slag moeten. Ik spuit mijn stoel ook af en toe in met een spuitbus voor mijn schoenen ( om die waterdicht te maken). Dat helpt ook!
Aan de statische elektriciteit is verder weinig te doen. Het blijft uiteindelijk behelpen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het is wel een naar probleem!! Misschien zou je je haar steeds nat kunnen maken als je op de stoel gaat zitten of je kan natuurlijk op een andere stoel gaan zitten;-) je kan ook minder bewegen op banken word je minder statisch van suc6 ik hoop dat ik je hiermee heb geholpen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
-Draag geen wollen en of syntetische kleding, maar bv katoen
-tip voor pijnloos ontladen, houd een metalen voorwerp(sleutel) en voer hiermee de spanning af, dan voel je niets.