Waar kan ik beugels kopen om een jaloezie aan een kunststof kozijn te klemmen?

We willen niet boren of lijmen op onze kunststof kozijnen en hebben op een site uit het buitenland een beugel gezien welke je aan het kozijn kan klemmen. Hier kan je dan vervolgens de jaloezie aan schroeven en dan zit het vast.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Interieur
1.6K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als ik zo eens de beugel bekijk,dan moet deze toch ook vastgeschroefd worden in de raamomlijsting?

Antwoorden (1)

Dit soort beugels zijn bij ieder bedrijf in zonwering te koop.
Wij hebben deze ook gemonteerd,toen wij kunststof kozijnen kregen.
Ga eens langs bij zo,n bedrijf, die helpen je wel verder.
burgos
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Die beugels moeten dan toch ook in de muur/kozijn geschroefd worden?