vaste vloerbedekking gaat soms bollen, hoe op te lossen?

wie kent dat ook: vloerbedekking die op sommige plaatsen gaat bollen? na enige tijd is het weer voorbij. de vloerbedekking ligt op droge slaapkamer dus vocht kan het niet zijn. hoe komt het en hoe op te lossen/voorkomen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Interieur
8.9K

Het beste antwoord

U zal bij de plaatsing uw vloerbedekking volledig laten aansluiten hebben tegen de muren en daardoor gaat die soms bol staan.
U kan beter waar mogelijk een randje van 0,5 cm afsnijden, men zit dat toch niet want dat komt normaal onder de plint.

Toegevoegd na 3 minuten:
Uw kamer zal wel droog zijn maar de luchtvochtigheid kan u parten spelen en daar kan u niets aan veranderen.
Dat bewijst eens te meer dat uw vloerbedekking te nauw tegen de muur aansluit en niet het minste kan uitzetten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
de voerbedekking ligt er al jaren zonder problemen dus daar zal het niet aan liggen. ze is door een professional gelegd
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Toch is dit een prima antwoord.
En gelegd door een professional wil niks zeggen........

Andere antwoorden (1)

Het beste is om hem opnieuw te spannen en misschien nog een stukje afsnijden.
Dus tegen het bol drukken en de tapijd die tegen de wand omhoog komt afsnijden