Waar koop ikdeze muurstickers?

Deze muurstickers heb ik op internet gezien ik vind ze mooi en wil ze kopen.
Weet iemand waar?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Interieur
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Welke muurstickers?
Amadea
11 jaar geleden
Kan je een foto of de link naar waar je die stickers gezien hebt aan de vraag toevoegen, Rooske?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja dat is het probleem heb al6 keer geprobeerd omdie afbeelding te plaatsen maar mislukt steeds. Een link plaatsen weet ikniet of dat mag . Maar als ik nu op het zwarte klik kan ik de foto wel zien.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nu staat het er wel op misschien herkent iemand het wel, Ik wil perse die .
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ben bang dat je het niet kunt krijgen, deze foto is namelijk bewerkt.
Amadea
11 jaar geleden
Hier zie je welke opties in Nederland wél mogelijk zijn: http://www.muurstickerspecialist.nl/muurstickers/muursticker-bloem.html?dir=asc&limit=all&order=position
Als je de hibiscusbloemen in het wit neemt kom je al redelijk in de richting: http://www.muurstickerspecialist.nl/catalog/product/gallery/id/884/image/3556/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik vermoed dat dit een muurbewerking is dat met sjablonen is gedaan.
Op de site van Karwei kun je d.m.v. een filmpje zien hoe dit gedaan wordt,maar de bloemen staan er niet bij.
Je zou wel contact met Karwei kunnen opnemen waar je dit patroon kan kopen.

Het beste antwoord

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb deze bekeken maar van de ene site naar de ander.
Ik heb er veel gezien maar nog steeds niet wat ik wil.Maar kies dit toch als beste antwoord

Andere antwoorden (2)

Het zou behang van de Karwei moeten zijn volgens deze site: http://cargalle.info/2012/08/behang-slaapkamer/behang-karwei/

Maar ik twijfel wel want verder kan ik deze foto alleen op Vietnamese sites vinden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja is van karwei daar is ook de foto van,maar er staan ontelbare stickers in en deze stickers kan ik niet vinden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is BEHANG volgens de link.
Dit zijn geen stickers. Dit is op de muur geschilderd of gespoten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
zou kunnen maar daar ben ik niet zo zeker van.
Als het gespoten zou zijn dan moeten er sjablonen zijn .