Bestaat er witte reflecterende verf die je binnenshuis op muren kan aanbrengen zodat je meer licht in huis krijgt?

Het moet dus verf zijn die geen schadelijke dampen e.d. uitscheidt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Interieur
3.9K

Het beste antwoord

Hiermee kun je dat effect bereiken:

Le Noir et Blanc Glanzend: Klassieke uitstraling met fluwelen glanseffect
De glanzende muurverf reflecteert het licht en geeft de wand een spannende toevoeging. Met deze verf krijg je een ruimtelijk effect.

Handige testers!
Wil je eerst zien hoe een kleur bij je thuis op de muur staat? Met een van onze handige testerpotjes kun je het eerst uitproberen! Le NOIR & BLANC is exclusief ontwikkeld voor en verkrijgbaar bij KARWEI.

Lees meer op de pagina 'Muurverven'. Wat je ook bedenkt. Geen punt bij KARWEI
Of klik op deze link: http://www.karwei.nl/assortiment/verf-en-behang/muurverf-kleur/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja hoor neem gewoon witte verf, dit geeft al een hele verbetering t.o.v. bij voorbeeld, behang of een gekleurde muur.