Hoe oud zou dit tafeltje ongeveer kunnen zijn?

Ik heb laatst dit tafeltje tweedehands gekocht, het was wit geschilderd en dat heb ik eraf geschuurd. Toen ik dat deed dacht ik dat het wellicht ouder was dan ik aanvankelijk gedacht had, maar ik heb er niet genoeg verstand van om in te schatten uit welke periode. Ik heb foto's bijgevoegd, ook van de onderkant van het blad (hier zie je de constructie van tafelblad aan onderstel) en van metalen lipjes die op het onderstel zitten.
Nou moet ik erbij zetten dat het me niet erg interesseert of het antiek is of niet, maar ik vind het gewoon leuk te weten uit welke tijd iets komt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Interieur
Pieter2011
11 jaar geleden
Leuke tafel!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankje :-)

Het beste antwoord

Wij maakten deze tafeltjes in de jaren 50/60.
Dat wil niet zeggen dat het in Nederland gemaakt is
het kan ook uit belgie komen.,
Het is een verrekt leuk tafeltje,moet je zeker bewaren.
Ze zijn niet veel waard,maar erg veel zijn er niet meer van.

Toegevoegd na 2 minuten:
Knap dat je alle witte verf er af hebt gekregen.
burgos
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankjewel burgos voor je antwoord. Leuk dat jullie die maakten. Ik vind het zeker een leuk ding en ben er blij mee. Oh en de witte verf zat er niet heel erg goed opgeschilderd, dus dat viel nog wel mee gelukkig :-)