Wie weet de naam en fabrikant van deze (Skandinavische design) eetkamerstoelen; gemaakt van eiken en met een zitting van papercord?

We kochten deze stoelen ongeveer dertig jaar geleden en zijn de factuur van toen kwijt. De stoelen werden vooral verkocht bij interieurzaken die gespecialiseerd waren in onder meer Deens design. We hebben gezocht op het internet, maar kunnen de gegevens die we zoeken niet vinden.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Interieur
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je hebt al op internet gezocht maar heb je ook al op Deense of Scandinavische ontwerpers gegoogeld? Dan kom je misschien ook verder.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nog een toevoeging op mijn reactie: Als je bij Google op Afbeeldingen klikt en dan Deense stoelen of Scandinavische stoelen intypt kom je stoelen tegen die enigszins op deze stoel lijken. Misschien ook een tip om verder te komen.
Mooie stoelen trouwens.
burgos
11 jaar geleden
30 jaar is wel heel erg lang,en grote kans dat dit bedrijf niet meer bestaat.
Als ik jouw was zou ik een degelijke meubelzaak op zoeken,ik bedoel zo,n familie bedrijf,die al jaren zo,n zaak hebben.Best kans dat die je kunnen helpen
Zelf zit ik al 40 jaar in de meubels maar ik zou het niet weten.

Het beste antwoord

Het is de J39 Chair van Borge Mogensen, verkrijgbaar in

Toegevoegd na 3 minuten:
hout en zwart. Borge Mogensen was leerling van Kaare Klint en je ziet ook opmerkelijke overeenkomsten tussen de Church chair van Klint en die van Mogensen.