waar kan je deze lamp kopen ?

waar kan je deze lamp kopen of het omhulsel dat mist aan de rechter kant van de lamp

zie foto

Toegevoegd na 1 minuut:
klik op de foto

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Interieur
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hangt deze lamp bij jou aan de muur? Zo ja wat staat er op de voorkant geschreven? Ik zie een deel van een woord. Mogelijk kan je ook achter op lezen om welke lamp het gaat.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hij hangt aan het plafond

Antwoorden (2)

Het zal moeilijk worden,je kunt het proberen bij Rietveld wonen,zij hebben daar gelijksoortige lampen met een vierkant glas.
http://www.rietveldlicht.nl/artikel/wandlamp-70707-modern-metaal-staal_-_rvs-glas-wit_opaalglas-rond-rechthoekig
Misschien kun je daar wel een los glas bestellen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij Straluma verlichting zou je het kunnen proberen,die hebben een geweldige collectie.
Je zou er natuurlijk ook over kunnen denken om gewoon 2 nieuwe kapjes te kopen.
Dat hoeft helemaal niet duur te zijn.
burgos