heeft iemand een idee waar ik de kamer anders een kan afscheiden? m.u.v. een kamerscherm of deuren

Ben op zoek naar siergordijnen met draden,linten of kralen als kamerafscheiding en waar kan ik die kopen, of heeft iemand een idee waar ik de kamer anders een kan afscheiden? m.u.v. een kamerscherm of deuren

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Interieur
1.1K
Frimu2
11 jaar geleden
Ik begrijp hier een beetje uit dat het alleen voor het zicht is. Bij de Ikea hebben ze een soort brede lamellen van 60cm waar dat mee kan. Makkelijk zelf print te kiezen en in elkaar te zetten.

Het beste antwoord

Frimu2

Ik begrijp hier een beetje uit dat het alleen voor het zicht is. Bij de Ikea hebben ze een soort brede lamellen (Paneelgordijnen) van 60cm waar dat mee kan. Makkelijk zelf print of kleur te kiezen en in elkaar te zetten. Blijven door een gewicht aan de onderkant strak hangen.
11 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Je kunt goed op marktplaats voor goedkope dingen kijken, ook op http://www.spaland-woninginrichting.nl/ kun je wel wat vinden.
Je kunt ook een halve muur laten plaatsen.
Ook kun je met wat creativiteit bij http://www.onlinestoffen.nl/ wat stof kopen en er dan zelf wat leuks van maken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Met grote planten. Je kunt een doek in het formaat dat jij wenst (laten) beschilderen en dat ophangen. Als de kamer helemaal afgeschermd moet worden dan kun je een vouwwand overwegen (is denk ik wel prijzig als hij op maat gemaakt moet worden).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De expedit kast van ikea! 4x4 of 5x5 vakken om spulletjes in te zetten, super leuk!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat was mijn idee!!!
Heb ik zelf jáááren lang thuis gehad, het werkte perfect, en heb je ook nog opslagruimte.
Siergordijnen met draden,linten of kralen, zijn te koop bij `Xenos`.