Welk laminaat kan ik het beste kopen onder de 10 Euro per m2?

Toegevoegd na 19 minuten:
Ik wil laminaat leggen in de woonkamer en in de hal / gang van mijn woning. totaal max 40 m2. Het gaat om 2 ouders met een baby en een hond. In mijn huidige woning heb ik 4v groef laminaat wat best duur was. nu ben ik op zoek naar wat goedkopers. Ik heb geen eisen aan kleur of patroon, wat wel belangrijk is..De hoekjes!! Bij sommige merken springen de hoekjes er al af als je naar het laminaat kijkt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Interieur
1.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Helaas is het zo dat je voor onder de tien euro gewoon niet veel mag verwachten van laminaat. Ik kan helaas niet zeggen welk merk het beste is van de goedkope.

Antwoorden (1)

Ik heb hele goede ervaringen met Laminaat van Ikea. Prijs is 7,99 per m2, in verschillende kleuren te krijgen en er zit 15 jaar garantie op.. Ik zou ook zeker even de bouwmarkt folders bekijken. Er zijn op het moment goede aanbiedingen te vinden van goed "merk" laminaat (bijv bij de Karwei, Gamma). Alleen daar zit minder lang garantie op..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ritsuka
11 jaar geleden
Die heb ik ook, in mijn hele huis. Prima spul.