Bestaat er ook een mode in kamerplanten en zo ja welke planten zijn dan momenteel in de mode?

Als ik in het tuincentrum kom krijg ik het gevoel dat daar, afgezien van seizoensverschillen, niet altijd dezelfde kamerplanten worden aangeboden. Daarom vroeg ik mij dit af.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Interieur
jc54
11 jaar geleden
De kerstster is momenteel erg in trek.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je meent het...

Het beste antwoord

De tien populairste kamerplanten

Wat zijn momenteel de meest geliefde kamerplanten welke kamerplanten zou je dus nu als je met de laatste trends wil meegaan in je huis moeten hebben staan.

Dit zijn de tien meest geliefde kamerplanten

Orchidee

Vetplanten

Rhipsalis

Calathea

Bananenboom

Olifantsoor

Anthurium

Dipladenia

Hortensia

Kalanchoe
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hier staan dan toch namen tussen van planten die ik niet zo goed ken, dus hopelijk levert het nieuwe inspiratie op!

Andere antwoorden (2)

Ja hoor in planten is ook mode.
Jaren geleden had iedereen een yucca in huis.
Wat nu de mode is weet ik niet, maar dat zie je snel genoeg als je in 2 tuincentra gewest bent
anneliez
11 jaar geleden
Nummer één met stip is momenteel de kerstster in rood of wit,de rest is naar eigen goeddunken in te vullen.
ies dat, wat je mooi vindt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Natuurlijk kies ik wat ik mooi vind, maar soms blijft een mens teveel hangen aan wat ze gewend is. Dan helpt het wel eens om te horen wat andere mensen (op het moment) mooi vinden.