Waar kan je nepgebak bestellen?

Wij hebben thuis een taartplateau. Wij eten niet iedere dag gebak, dus leek het mij leuk om een neptaart of wat neppe cupcakes te hebben voor als het echte gebak op is.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Interieur
4.5K
Ritsuka
11 jaar geleden
Volgens mij ooit eens bij Xenos gezien, was toen tijdelijke aanbieding dacht ik, dus folders in de gaten houden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij een nepbakker?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Voor de cupcake-rage kocht ik ze altijd bij Intratuin. Gebakjes, broodjes, koekje, bonbons, van alles eigenlijk.

Antwoorden (2)

Tuincentra verkopen over het algemeen wel decoratiegebakjes/decoratietaartjes / koekjes van kunststof, die er erg leuk uitzien. Je kunt natuurlijk ook proberen zelf wat te maken van zout brooddeeg of fimo bijvoorbeeld. Ook het haken van cupcakes is - zoals ALLES met die rotte taartjes - erg in, en erg makkelijk.
Online is natuurlijk ook van alles te vinden, van verkoopadressen tot aanwijzingen om zelf wat te maken.

Toegevoegd na 1 minuut:
http://hobby.blogo.nl/2012/09/05/gratis-breipatroon-cupcakes-breien/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Inderdaad bij tuincentra zie ik ze ook wel eens liggen.
Xenos heeft ook een leuke verzameling nepgebakjes, van taartpunten tot cupcakes.