bestaan er ook 3D muurposters (fotobehang dus) met een motief geschikt voor in een woonkamer (ik bedoel : geen kindermotief)?

Een muurgrote 3Dposter lijkt me wel wat, maar ik vind er alleen voor kinderen. Terwijl ik op zoek ben naar bv. een vergezicht, of een gezicht in een (kasteel)kamer..iets wat ik dus in mijn woonkamer kan gebruiken.
Bestaat dat?

Toegevoegd na 7 uur:
3D = driedimensionaal. Je ziet het soms ook op postkaarten, het lijkt alsof je "in de diepte" kijkt en soms als je de postkaart heen en weer beweegt de objecten kan veranderen. Bv. een postkaart met een vlinder die als je hem beweegt zijn vleugels sluit, of de vrouw met open ogen die knipoogt. Of die grappige erotische postkaarten waarbij het model "stript" als je de postkaart beweegt.
Cfr. ook 3D films (waarvoor je dat speciale brilletje moet opzetten).

11 jaar geleden
in: Interieur
1.1K
Cryofiel
11 jaar geleden
Wat bedoel je met een 3D muurposter? Ik snap het 3D niet.
liveisgreat
11 jaar geleden
driedimensionaal. Dus zo een poster waarbij het lijkt alsof er "diepte" in zit. Je kent dat wellicht wel van postkaarten, bij sommigen kan je zelfs dingen doen bewegen (bv. vrouw met open ogen en je draait de kaart en de vrouw knipoogt).
Wat kitcherig maar wel leuk vind ik.

Antwoorden (2)

hoop dat je deze bedoelt ,en er zijn nog meer afbeeldingen ,misschien zitten er leuke voor je tussen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan het zelf laten maken bij de Hema, kies je favoriete onderwerp en laat er behang van maken, Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
liveisgreat
11 jaar geleden
helaas geen 3D maar goed alternatief. veel goedkoper dan andere leveranciers. ik hoop nog altijd dat ik 3D vind, maar indien niet kijk ik es bij Hema...