Weet iemand misschien waar ik deze klok kan kopen?

Of een klok die er op lijkt?

http://www.sodahead.com/fun/9gag-best-meme/question-2499281/?slide=1&link=ibaf&q=&imgurl=http://images.sodahead.com/slideshows/000017185/26385995_747982_460s-71006637652_xlarge.png

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Interieur
1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
volgens mij kan je dat niet als een gewone klok kopen. en is het een klok applicatie voor mobiel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je kan het ook gemakkelijk zelf maken
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit is inderdaad alleen voor je Iphone om te downloaden en is niet als gewone klok te koop.

Antwoorden (2)

Ik zou het via twitter eens proberen. Heb je de link ervan meegestuurd.
succes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik hem op FB geplaatst, dus wie weet.
Ik heb het op FB gezet dus wie weet...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankje, fijn dat je me zo helpt! :)