Kun je een spiraal bodem , bed en matras voor 100 euro 1e hands kopen en zoja waar

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Interieur
1.2K

Antwoorden (2)

Ikea heeft dit wel allemaal maar dan geen spiraalbodem (gut bestaat dat nog?).

Bed 25 euro
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40180565/
Matras 50 euro
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/30139741/
Lattenbodem 12 euro
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/85590800/

Tweepersoons bed 40 euro
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/30185064/
En dan dus 2x een matras van 50 euro en twee keer een bodem van 12 euro

Toegevoegd na 1 minuut:
Maar ik zou eens kijken op gratisaftehalen of gratisoptehalen voor in ieder geval het bed zelf en misschien ook wel de bodem. Dan koop je zelf voor 100 euro een goed matras en je hebt veel meer waar voor je geld. Ik heb zelf een half jaar geleden nog een prima tweepersoonsbed daar gezet en die was heel snel weg (ik kon het bed wel 10x kwijt binnen 4 uur).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+ Loop ook zeker de IKSA koopjes hoek in, daar vindt je vaak geweldig leuke koopjes op beddengebied.
Tweedehands kan dat nog veel goedkoper. Als je verder geen eisen stelt aan kleur, vorm en dergelijke, en alleen de matras moet nog in redelijk goede staat zijn, dan kun je uitstekend terecht in een kringloopwinkel of op Marktplaats, en dan ben je goedkoper uit.
Nadeel is wel dat je zelf vervoer moet regelen.

Vaak staan ze zelfs voor gratis af te halen, omdat bedden nog wel eens vervangen worden, maar niet iedereen trek heeft ze naar de kringloop of de vuilstort te brengen. En daar zijn soms nog zo goed als nieuwe bedden bij.

Honderd euro hoeft het dus ZEKER niet te kosten.

Nieuw heb je voor dat geld met wat geluk wel een bed, maar nauwelijks een bodem (lattenbodem) en zeker geen goede matras. Je zou he goedkoopste van het goedkoopste kunnen uitkiezen bij zaken als Leen Bakker, Kwantum en Ikea, maar dikke kans dat je dan binnen mum van tijd weer opnieuw moet, omdat e bodem is doorgezakt, de matras doorgelegen of het hele geval gammel begint te worden.

Maar tweedehands kun je voor dat geld een uitstekend bed krijgen.