Ik zoek een TV-kast van minimaal 75 cm hoog.. Waar vind ik die?

Hoi,

Ik zoek een (TV)-kast waar m'n TV in kan staan, en me apparatuur in de kast zelf. Ook moeten er nog boeken (van A4 formaat) in kunnen.. Ik zie echter niet echt kasten die zo hoog zijn.. Iemand een tip? Budget is max. €200,- , dus dat is opzich ook wel weinig.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Interieur
1.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar 75 cm hoog en daar moet nog een TV in? Niemand wil zijn TV zo laag hebben.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, ik wilde het nog veranderen in 'op', maar hij zei dat het een ongeldige vraag was ofzo, toen ik het wou toevoegen aan de vraag. Dus nogmaals, het moet zijn: ''Ik zoek een (TV)-kast waar m’n TV op kan staan, en me apparatuur in de kast zelf.''

Het beste antwoord

Als ik jouw was zou ik gewoon eens op marktplaats gaan struinen.Er moeten toch zat van die kastjes te koop zijn?.
En naar de kleur hoef je niet te kijken,je schilder die kastjes in elke kleur die je wil.Als je daar advies in wil hebben kan je mij dat met een bericht vragen,wij spuiten zelf.
Suc6 met het zoeken.
burgos
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Volgens mij heeft Ikea er zat: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/categories/departments/living_room/10475/ Boeken kun je ook altijd nog neerleggen en anders koop je er een boekenkast naast.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, ik heb al vele winkels bezocht en o.a. ook Ikea. Maar het nadeel is dat het dan weer te breed, of te hoog is. Ik moet ongeveer een 75cm hoge, ongeveer 85cm brede en in de diepte maakt het niet héél veel uit.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan moet je niet naar tv kasten kijken maar naar gewone kasten. Lastige opgave hoor.