Op onze commode zijn vochtplekjes ontstaan waardoor er kleine bobbeltjes te zien zijn. Weet iemand hoe ik deze het best kan verwijderen.

De commode is geverfd.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Interieur

Antwoorden (3)

Zijn die bobbeltjes een soort blaasjes met lucht eronder? Dan denk ik dat de ondergrond niet goed ontvet of schoon is geweest, zit niets anders op hem opnieuw te schuren ontvetten en opnieuw te verven. of prik de bobbeltjes lek met een naaldje en druk ze plat, maar denk dat het er niet mooier op wordt.

Toegevoegd na 2 minuten:
Of voor het verven het hout niet goed droog is geweest en lang op een vochtige plek heeft gestaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk even of jouw commode wel massief is.
Als het spaanplaat is met fineer is ,dan is er vocht onder het fineer gekomen,en als dit droogt dan gaat het scheuren.
Als het massief is dan is er niks aan de hand.
Gewoon even omdraaien en naar de achterkant kijken,dan kun je het meestal zo zien.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goed schuren en opnieuw lakken/verven,lijkt me de beste oplossing.