Ik ben uitermate tevreden met mijn witte houtschrors (klik)laminaatvloer van de Gamma. Dit is in ieder geval van een Duitse producent en is 9 mm dik
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je pro-duitsheid door je SS-opa begint me lichtelijk te irriteren Starbless, het voegt niets toe aan je antwoord.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Petertje, Petertje, Petertje toch. Ik zal straks speciaal voor jou de naam van de fabrikant opzoeken... Maar wat wil je nu van mij horen dan? - Dat ik Mercedes rij
- Dat ik op Adidasjes loop
- Dat ik met Badadas douche
- Dat ik zaken doe met Henkel
- Dat ik zaken doe met Unger
- Dat ik graag Warsteiner drink Maar dan wil ik er direct aan toevoegen dat Badadas geproduceerd word door Johnson&Johnson. En dat Unger eveneens Amerikaans is. Het klinkt alleen leuk in dit rijtje.
Ik ben echt tevreden over de kliklaminaat van de Karwei, Cando geloof ik... ik heb kastanje liggen en dit is overigens een prachtige kleur!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ligt eraan wat je verstaat onder 'beste'. de mooiste? de makkelijkst te leggen? de slijtvastste? graag iets specifieker!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Die met een onderkant van samengeperste vezels, en een toplaagje echt hout. Vervormt niet, door warmte of kou en heeft wel die mooie, warme uitstraling van hout. Is wel duurder. Neem klik, dat kun je weer meenemen als je verhuist.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Hallo,
Wij zijn tevreden met onze zelfgelegde witeikenvloer van Gamma met groef!