Ik zou graag fotobehang willen, maar mag niet behangen. Bestaan er ook alternatieven op deze grote grootte?

Toegevoegd na 2 minuten:
Bij voorkeur zo lowbudget mogelijk, het is voor een studentenkamer.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Interieur
1.3K

Het beste antwoord

Er bestaat een site die een foto vergroot op diverse a4 kan zetten. Deze A4 pagina's krijg je dan als PDF opgeslagen. Deze pdf kun je dan uitdraaien. Je hebt dan in principe een puzzel van A4 pagina's die samengevoegd één grote poster maken. Deze kun je dan met punaises of iets dergelijks aan de muur bevestigen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat een leuke site. Een plus! Maar ook een twijfelpuntje: de meeste printers printen met een witrandje. Zou je dat netje kunnen laten overlappen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Persoonlijk zou ik dat witrandje laten. En dan alle a4tjes in een framepje stoppen. Zo krijg je een soort van veelluik.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, dat kan ook!

Andere antwoorden (4)

je zou kunnen denken aan zo'n tuinposter. Maar volgens mij is dat wel prijzig...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik weet niet hoe groot, maar je zou een dunne plaat hout kunnen kopen, die behangen en deze tegen de muur zetten of bevestigen. Wel het hout eerst voorstrijken met behangplaksel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Fotoposters! Op poster xxl heb je ze van 20x20cm tot 180x120cm en op pixum heb je ook verschillende formaten. Niet goedkoop, maar dat zou fotobehang ook zeker niet zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat ik gedaan heb is underlayment gebruikt. Dat kun je aan elkaar maken. Ik heb het gewit met dubbeldekkende witsel, en hoefde niet voor te strijken. Kan me zo voorstellen dat je hier een schildering op maakt of een poster op plak. Wees creatief. Maak er lijstjes op met foto's. Of schilder zelf wat doeken, dat iedereen wat doet. Haal die schilderdoeken bij kwantum of de action ofzo. Of niet er koeienprint stof tegen aan met afwerk latjes erom heen. Zo loop ik hier altijd te prutsen, en ik ben geen student.