Weet iemand waar ik een goede site kan vinden waar je je huisinrichting op schaal kan zien?

Kan iemand mij helpen aan een site waarmee je je inrichting van je huis kan teken op schaal (liefst 3d)?

Toegevoegd na 1 uur:
voor op de pc.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Interieur
1.1K

Het beste antwoord

Daar gebruik ik Roomscetser voor.
Prachtig gratis progamma waar u een grondplan kan mee maken met te kiezen muren, lengte, breedte, hoogte volledig vrij te bepalen en dan meubels, gordijnen, behang, schilderijen, keukens, enz, enz, enz zelf kunt plaatsen.
Het is teveel om op te noemen. (zie link)
Er is zelfs een camera die u ergens kunt plaatsen en volledig bedienen om te zoomen, links, rechts op neer en dan een beeld maken. Werkelijk geniaal.
Vergt een beetje oefenen maar is snel aan te leren.