Kalkverf op glasvezelbehang mogelijk?

Wij zijn bezig met onze slaapkamer en de ondermuur is niet geheel strak maar prima om er glasvezel overheen te doen. Nu wil ik eigenlijk kalkverf eroverheen doen, maar ik weet niet of dat kan en of dat mooi wordt gezien het patroon die in de glasvezelbehang zit.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Interieur
3.7K

Antwoorden (1)

Ik zal je vertellen,wij hebben dat tot onze spijt ook gedaan.Het is niks geworden.Beter hadden wij naar de verkoper van het behang kunnen luisteren,en de geschikte verf daar voor kopen.Er is zo veel te koop wat wel mooi is,ik zou nog maar eens kijken in de winkel wat je wil kopen.
In iedergeval suc6 met de klus.
burgos