Bestaat er raamfolie waardoor je niet naar binnen kunt kijken in het donker als je binnen licht aan hebt?

Dus overdag ook niet van buiten naar binnen wel van binnen naar buiten.
En ook niet als het buiten donker is maar binnen wel lampen aan hebt.
En een beetje betaalbaar.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Interieur
3.5K

Antwoorden (2)

Lijkt me niet mogelijk.
Overdag wil je van binnen naar buiten kunnen kijken, dus van donker naar licht.
En als het donker is wil je van niet van donker naar licht kunnen kijken.
Kan toch niet.
Tenminste niet met folie.

Toegevoegd na 2 minuten:
Er bestaan wel speciale ramen die je met een afstandbediening ondoorzichtbaar kan maken, maarja, die zijn niet betaalbaar.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit is met de zogenoemde "Privacy folies" niet mogelijk.
Het is steeds van donker naar klaar, dus overdag kan u naar buiten zien, en niet naar binnen maar eens er licht binnen is en buien donker dan keert het fenomeen zich om !
Bijgevoegd de link naar Decosun alwaar dit bevestigd wordt.