Weet iemand waar je een 2 persoons Angry Birds dekbed overtrek kunt krijgen?

Zoals ik al in de vraag aangeef; weet er iemand een site ofzo waar je een angry birds dekbed overtrek kunt bestellen voor een 2 persoons bed?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Interieur
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb voor je gezocht maar ik heb het nergens gevonden. Als je geld over hebt kun je natuurlijk zelf een dekbed maken met je eigen foto (of in jouw geval: een plaatje van internet). Bijvoorbeeld hier: http://www.fotodekbed.nl/index.php/bestel-uw-dekbed/tweepersoonsdekbed-detail

Antwoorden (1)

Ik heb iets voor je gevonden,Bart Smit heeft ze in de winkel.
Hoop dat het je lukt.
burgos
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Weet je zeker dat dat tweepersoons is? http://www.bartsmit.com/shop/productSearchResult.php?fh_params=fh_eds%3D%25c3%259f%26omitxmldecl%3Dyes%26fh_location%3D%252f%252fbartsmit%252fnl_NL%252f%2524s%253dangry%2Bbirds%26fh_start_index%3D0
burgos
11 jaar geleden
Daar heb ik niet naar gekeken,maar informeer even,en anders kunnen ze het misschien voor je bestellen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kijk in de bron want ik heb wel gekeken. Als je ergens een eenpersoons dekbed hebt en nergens staat een tweepersoons dekbed kunnen ze die niet zomaar bestellen helaas.
burgos
11 jaar geleden
Nou dat kan wel hoor je ben te snel met je min,Wij hebben een meubel bedrijf,en hebben dressoirs met 3 deuren,die staan op onze site,maar zijn ook met 4 deuren leverbaar.Jer kan niet alles op je site zetten,en als er i persoons op staat,zal de fabrikant ook wel 2 persoons hebben,dus je kan het altijd vragen,misschien wel in belgie Bart Smit wil dit best voor je onderzoeken,dus niet alleen op de site af gaan .
Je moet ook wel eens iets ondernemen om iets te krijgen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee sorry, maar zo werkt bartsmit niet hoor! Sowieso verkopen ze toch niet veel angrybirdsdekbedden voor 2 personen én ze hebben helemaal geen twee persoonsdekbedden. Sorry maar echt een heel fout antwoord want je hebt niet eens gekeken of ze een 2 persoons hadden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bartsmit is geen meubelbedrijf die alles zelf maakt en die doen al helemaal geen moeite voor je als je iets wilt hebben wat ze niet verkopen.
burgos
11 jaar geleden
O.k Pelle werkt bij Bart Smit.
burgos
11 jaar geleden
P.s Ik schreef in mijn antwoord,hoop dat het je lukt!!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Burgos: een antwoord geven waarbij je niet eens even verifieert of het wel klopt vind ik wat vreemd. Er is gewoon niet makkelijk aan een tweepersoonsdekbed met angrybirds te komen, anders had de vraagsteller het niet gevraagd. En verder begrijp ik als postbode blijkbaar beter hoe een winkel werkt dan jij als meubelverkoper.
burgos
11 jaar geleden
Discussie gesloten ,postbode.