Wat is dit voor klok? (vogelklok) en wat is de naam van zo klok?

Ik wil graag de waarde ook ervan weten

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Interieur
1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
koekoeksklok?
zijn meestal niet veel waard, maar net wat de gek ervoor geeft.

Antwoorden (1)

Dat is een koekoeksklok, de waarde is zo niet te betalen en er zijn duizenden van dit soort exemplaren die niets of amper wat waard zijn. Als jij echt denkt dat je een waardevol exemplaar hebt bezoek dan eens tussen Kunst en Kitsch.

Toegevoegd na 1 minuut:
Misschien kun je een naam of nummer of iets anders ontdekken op de klok want met deze foto kun je echt niet veel qua waardebepaling. Google eens op afbeeldingen en het woord koekoeksklok, misschien zie je dan eenzelfde exemplaar.

Toegevoegd na 2 minuten:
Herstel eerste zin: de waarde is zo niet te bePalen ipv beTalen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoe weet je of die echt is? En wat die waard is
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Elke koekoeksklok is echt ;) Bijv een Hubert Herr klok is waardevoller: http://www.klokken-expert.nl/hubert-herr-hert zoals ik al zei: zoek naar een naam, een teken, een nummer.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Laten taxeren, bij een veilinghuis bijvoorbeeld, maar hou er rekening mee, dat je kitsch in handen hebt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Die kans is heel groot, zeker als er geen naam ofzo op staat die je kunt verifieren, er zijn zoveel van die dingen gemaakt en elke oma had er één vroeger dus zeldzaam waren de meeste exemplaren niet.