Hoeveel kost een blikje verf bij de Gamma/Karwei als we dit in een kleur laten mengen die we willen?

Wij hebben een bar gemaakt en daarop willen we met Heineken groen het logo ervan op maken. Maar de perfecte Heineken groen is niet zomaar te krijgen dus gaan we dat proberen te mengen bij de Gamma/Karwei. Maar de sites ervan zijn onbereikbaar, de een vanwege drukte op de site en de ander omdat er onderhoudswerkzaamheden zijn.

Wie weet hoeveel een blikje gemengde verf van ongeveer 10m2 aan verf ongeveer kost?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Interieur
17.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
uuuhh....ouderwets de telefoon en even bellen misschien? gaat een stuk sneller
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heel scherp, even een belletje is veruit het handigst, ook omdat de prijzen kunnen verschillen per locatie.

Het beste antwoord

Voor 10m² heeft u +/- 1L nodig en dat kost zo een € 25 max en afhankelijk van het merk en soort verf.
Kleur mengen kost niet extra. U kan met een staaltje (bv een etiket) naar Gamma of Brico gaan en men kan het kleur analyseren met een scanner zodat u de perfecte kleur heeft.

Heeft u er al eens aan gedacht om bij Heineken een sticker op te vragen ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat wordt een grote sticker als je 5m2 (ik ga even uit van 2x schilderen) nodig hebt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wie weet ? Een nee heeft u , een ja kan u krijgen.
Ze maken toch reclame langs de wegen, die zijn toch ook watervast.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, de sticker hebben we niet gedaan. Het is al gelukt. Ik heb bij de Karwei een blikje huismerk heinekengroen op de kop kunnen tikken voor €9,-. (1 liter) Was ook in de aanbieding. Bedankt!