Waar in Utrecht kan je kussens kopen?

Ik zoek een kussen van ongeveer 30 bij 30 cm, niks bijzonders, mag goedkoop zijn.
Nu wil ik dit niet laten bezorgen en ik wil ook niet de hele stad af moeten zoeken.
Graag gewoon een winkel in het centrum waar ik een kussen kan kopen (en dan zonder kussensloop, gewoon een kussen, de sloop heb ik zelf).
Zoals jullie misschien merken heb ik niet echt verstand van winkels dus alle hulp is welkom.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Interieur
1.7K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gewoon de hema.

Het beste antwoord

Kwantum
leenbakker
matrasdirect

beddenzaken
action
blokker
marskramer

succes! :)

Toegevoegd na 2 minuten:
Hema
Xenos

Toegevoegd na 31 minuten:
Ikea
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
en de winkel waar je altijd je moeder tegenkomt....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Sorry, Pelle?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De hema niels en ik denk dat de ikea niet in de binnenstad zit want die wilde ik ook al noemen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Aha, pelle. Ik snap hem nog steeds niet ;) mogelijk zit de Ikea verder weg, maar van die andere 9 opties moet er wel 1 in de buurt zitten :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ben een beetje aan het dagdromen ;)
Dubbele antwoord Dus
Hhaha
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Niels, wat roep je als je je moeder tegenkomt in een winkel? Juist: Heee ma!!!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt he, bij de Hema gevonden ^.^

Andere antwoorden (1)

Action heeft die kussentjes met en zonder hoesjes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
;)