Hoe krijg ik dat pennetje uit de deurklink?

Het pennetje dat de klink op zijn plaats houd lijkt bijna helemaal doorgezakt te zijn en de klinken, beide dus, lijken nu te wijken, ( er zit dus speling tussen beide krukken ), maar aangezien ik deze probeerde terug te tikken is deze enigszins krom geslagen en krijg deze er nu dus niet meer uit.

Weet iemand een oplossing hiervoor?

Toegevoegd na 13 uur:
Dat pennetje steekt als het ware van onder uit het gat als of het eruit zou willen, maar door het tapse deel gaat dit natuurlijk niet, maar krijg ik ook niet terug getikt en is nu een beetje krom geslagen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Interieur
14.5K

Het beste antwoord

Vanonderen met een els of spijker door een hamer terugslaan en dan met een tang pakken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
LET OP het pennetje is taps en kan maar naar één kant er uit.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is het hem juist, deze lijkt dus muur vast te zitten
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als hij goed gemonteerd is moet je, zoals ik zei, van onderen tikken. Je kunt soms zien wat de dunne kant is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Inmiddels losgekregen, en opgelost om er een stalen spijker voor in de plaats te zetten. Overigens bedankt voor al jullie reactie's :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Deze heb ik als beste antwoord gekozen, maar bleek achter af niet nodig te zijn omdat de pen er vanzelf door viel.

Andere antwoorden (1)

dat doe je met een imbussleuteltje
meestal kan je ze per verschillende dikte krijgen bij de bouwmarkt - zijn niet prijzig oid - a;tijd makkelijk om een steje inhus te hebben