Hoe krijg ik inktvlekken uit mijn zeilvloer?

Serieus mijn ouders worden gek als ze dit zien op hun nieuwe vloer! hoe haal ik het weg?!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Interieur
7.3K

Het beste antwoord

Er zijn middeltjes voor bij de drogist of DHZ. Maar vergeet niet het eerst te proberen op een onopvallend stuk. Onder de bank ofzo, want je weet niet of het middel erger is dan de kwaal. Voor je het weet heb je een uitgebeten plek op het zeil. zijn je ouders helemaal niet blij mee.
anneliez
11 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Met zo'n klein geel flesje vloeistof, te koop bij alle drogisterijen. Staan bij de schoonmaakproducten, en je hebt ze voor allerlei soorten vlekken. Dan moet je die voor inkt hebben. Paar druppeltjes erop, even laten intrekken, en dan met een stuk keukenrol schoon vegen. Weg vlek!
Plaatje bij antwoord
Amadea
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Dr. Beckmann (maar er is volgens mij ook nog een andere soort).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
vlekkentovernaar, HG heeft ook zoiets maar dan onder de naam: eerste hulp bij wasongelukken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
tast dit je zeil niet aan?
Amadea
11 jaar geleden
Het hangt natuurlijk van de kwaliteit van het zeil af of er geen verkleuring optreedt. De foto toont volgens mij vinyl met houtprint, en bij vinyl kan je dit spul prima gebruiken.
Watje met nagellak remover,en de vlek is weg.
Suc6
burgos
11 jaar geleden
burgos
11 jaar geleden
Jammer
Met X 10 lukt het zeker, handig middel om in huis te hebben.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Probeer het eerst eens met wat tandpasta en werkt dit niet dan kun je ook een beetje chloor op een doekje doen en de inkt daar mee weg wrijven,maar probeer het chloor eerst op een stukje vinyl dat niet in het oog valt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
met tandpasta schuur je het toplaagje van je zeil af, je gaat hier een doffe plek zien (in het meest gunstige geval, je kan ook een witte(ge) plek in je zeil krijgen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je moet het erna wel behandelen met wat olie.