Welke zijdesoort is het meest geschikt voor een fijn kussensloop om op te slapen?

Je hebt zoveel verschillende!
Liefst 100% natuurzijde.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Interieur
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zijde is per definitie natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je weet toch Hippo dat er voeger kunstzijde bestond? ;)

Het beste antwoord

Natuur zijde lijkt mij niet zo geschikt voor een kussen sloop.
Je kan net zo goed een satijnen nemen.Veel goedkoper en het zelfde slaap comfort.En met een satijnen sloop blijft ook je haar nog eens netter zitten.
burgos
12 jaar geleden
Ivana
12 jaar geleden
Wel katoenen satijn nemen. Er bestaat ook syntetische satijn, maar dat is warm en plakkerig.
plus.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
satijn is een bepaalde manier van weven.
Dat kan met idd met katoen, maar ook met zijde.
Zal ik maar gewoon een satijnzijde kussensloop nemen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij zijn er kussenslopen van zijde te koop in beddenwinkels. Men zegt dat je kapsel in model blijft als je op een sloop van zijde slaapt.