Ben op zoek naar een groothandel die GROTE (60-80 cm bij 30 cm) nieuwe letterbakken maakt iemand een idee waar ik die kan vinden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Interieur

Antwoorden (2)

Misschien dat de firma De Jong mercuriusweg in Waddinxveen, je kan helpen,die hebben ze vroeger zelf verkocht,dit adres is een groothandel.
Suc6 er mee

Toegevoegd na 1 dag:
Is er geen sociale werkplaats die zo iets wil maken?
burgos
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
frima de jong verkocht het 30 jaar geleden nu niet meer helaas..
burgos
12 jaar geleden
Jammer
De kans is groot dat u zoiets bij IKEA kan vinden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee dat hebben ze daar niet en als ze het hadden zou het te duur zijn daarom zoek ik een groothandel niet detailhandel!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat hebben ze absoluut niet bij Ikea..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het allemaal te duur is kan u het beter zelf maken, een makkie.