kan je op een flatscreen tv het beeld verkleinen?

Ik heb een flatscreen tv cadeau gekregen en eenmaal in mijn kleine woonkamer is die veel te groot. Ik probeerde al het beeld wat kleiner af te kaderen maar dat lukt niet. Weet iemand of en hoe het beeld kleiner kan.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Interieur
1.1K

Het beste antwoord

fysiek het beeld kleiner maken met gereedschap en zo, zou ik niet proberen, maar je kan altijd met de afstandsbediening (waarschijnlijk een knopje zoom of eentje met allemaal vierkantjes die over elkaar heen staan) het beeldformaat aanpassen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nee, dat kan niet op een flatscreen TV. Er is echter hoop. Vertel je buren/vrienden dat je een grote TV wilt omruilen tegen een kleine. Je maakt ze daar heel gelukkig mee.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@escape
Jouw nickname past echt perfect bij jouw antwoorden. Als het antwoord negatief uitvalt, kom je altijd met een hilarisch, maar effectief alternatief!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
perfect antwoord, had ik ook gegeven...
Dit is niet mogelijk. U kan hem best omruilen in de zaak waar die gekocht is. Verkopen op een 2e hands website is ook een mogelijkheid, maar ja daar krijgt u er niet zoveel voor.