Wie weet waar je een ronde glazen eettafel kunt kopen met een doorsnede van ca. 180 cm?

Omdat ik tot op heden nog niet zo'n grote tafel tegen ben gekomen, heb ik een ovale glazen tafel gekocht op een kolompoot. Toch zou ik liever een ronde willen hebben. Het mag ook alleen een glazen tafelblad zijn van deze doorsnede. Het liefst een glazen blad met een gecoate onderkant. (donkergrijs) Wij wonen in de provincie Gelderland, maar ergens anders mag ook!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Interieur

Het beste antwoord

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat ik daar zelf niet opgekomen ben! Hartelijk bedankt, ik heb inmiddels een offerte laten maken!

Andere antwoorden (4)

Je zult het meeste kans hebben op een meubel beurs denk ik. Daar zullen ze je iig kunnen zeggen waar je zo'n tafel kunt kopen. Verder zou ik marktplaats ed goed in de gaten houden. Ook kun je misschien de vraag voorleggen in een bekende meubelzaak, die mensen hebben vaak contacten in de meubel branche. Succes iig, en ik moet ook even zeggen dat ik het best wel een goeie vraag vind ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Joh ik zit 2 minuten op marktplaats en ik heb er al een gevonden.

Doe eens wat meer je best :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry, maar ik ben niet op zoek naar een 2e hands tafel. Daar komt nog bij dat ik het ook nog een vage advertentie vind, de doorsnede is 150 tot 200 cm. Nog nooit een glazen tafel gezien met een flexibel maat, tenzij er een middenblad in zit maar dat is ook niet gebruikelijk bij glas.
Je kunt hem ook laten maken kijk eens op www.glas-meubel.nl
Maar daar hangt natuurlijk wel een prijskaartje aan.
Maar dan heb je ook wel wat.
Succes.
12 jaar geleden
Mag aannemen dat je een tafel met een DIAMETER van 180 cm bedoeld.
Doorsnede is wat anders dan diameter.