Ik heb mijn schemerlamp laten vallen en nu is het glas stuk aan de achterzijde.. Waar kan ik dit glaswerk bestellen?

Toegevoegd na 29 minuten:
Na wat zoeken, ben ik de lamp op Internet tegengekomen.. Nog niet gevonden waar ik het glaswerk kan bestellen..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Interieur

Het beste antwoord

Ik zou het proberen bij de zaak waar je de lamp vandaan hebt.

Anders de fabrikant van de lamp zelf.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Na wat zoeken, ben ik de lamp op Internet tegengekomen.. Nog niet gevonden waar ik het glaswerk kan bestellen. http://www.dualmodern.com/itemdetails.php?id=272376
HeerVoldemort
12 jaar geleden
K*t zeg dat is dure lamp :-O
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jahs, 325 euro zag ik zojuist.. Had hem geleend van mijn huisgenoot, maar hier schrik ik wel van..
HeerVoldemort
12 jaar geleden
Ik heb wel 2 sites gevonden van bedrijven die misschien iets voor je kunnen doen: http://www.ggverlichting.nl/ http://www.vanglas.nl/catalog/index.php?language=NL&osCsid=021a3il2fttnigfat9a59s3t94
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De bovenstaande vloerlamp is niet terug te vinden op je 2 sites.. Toch bedankt :)
HeerVoldemort
12 jaar geleden
aha! Dus je had hem geleend, dat zou dan nog mooi uit kunnen komen. Want misschien kan je dit dus declareren bij je WA verzekering. Die site die je gelinkt had geeft een prijs van 4800 dollar aan!
HeerVoldemort
12 jaar geleden
Nee ik weet dat die lamp er niet op staat, maar dit staat er wel: U kunt bestellen uit de catalogus, maar het is ook mogelijk om glaswerk speciaal door ons te laten maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lijkt me vrij duur om glaswerk speciaal te laten maken ;)
HeerVoldemort
12 jaar geleden
Dat is wel zo denk ik. Je zou het kunnen navragen natuurlijk. Ik heb geen idee wat zoiets kost. Maar als je het via je verzekering zou kunnen spelen maakt het niet uit wat het kost. Zij zijn verplicht het glaswerk, of een nieuwe lamp (als dit goedkoper is) te vergoeden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@heervoldemo, ik zal morgen eens bellen met de WA verzekering gebeuren.. Wordt duur grapje ben ik bang..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb net 3 bedrijven in nederland gevonden die deze lamp verkopen.. Heb hen zojuist gemaild met de vraag of het mogelijk is om het glaswerk te vervangen van deze lamp en wat hiervan de kosten zijn.. Ben benieuwd..
HeerVoldemort
12 jaar geleden
Ik hoop dat het mee valt. Laat nog ff weten als het gelukt is :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zal ik doen.. :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb nu gezien dat de kosten van alleen het glaswerk 70 euro is.. Binnenkort maar even bellen met WA
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor de vele reacties :)