waar vind ik in België een site met retro sanitair waar er ook prijzen bij vermeld staan?

ik zoek meer bepaald een retro toilet met hoge spoelbak, maar op de sites die ik vond staan er nergens prijzen....

12 jaar geleden
in: Interieur

Antwoorden (1)

Je kunt eens kijken op www.plieger.nl
Deze heeft ook vestigingen in Belgie maar je zult de nederlandse site moeten gebruiken, zij kunnen zo iets zekers voor je bestellen. Staat waarschijnlijk niet op de site wat jij zoekt, maar je kunt er gerust heen bellen of langs gaan, zij zoeken het zo even voor je uit en verwijzen je daarna door naar een klant in hun bestand waar je het dan kunt bestellen.
Je moet het echter wel via de erkende installateur spelen daar men niet rechtstreeks aan particulieren verkoopt, maar das geen probleem.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
liveisgreat
12 jaar geleden
ik heb es gekeken, het is niet zo een makkelijke site en ik vind er ook geen retro modellen op met prijzen, zoals ik vroeg in mijn vraag hierboven.
Maar ik ben ook wat een internet kluns, dus misschien ligt het ook aan mij
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zo als ik reeds poste, wat jij zoekt zal er niet opstaan (nieuwe producten staan op de website, daar valt het meeste geld aan te verdienen) maar men kan het wel leveren.
Ik heb er zelf gewerkt en als je de catalogus ziet van hen dan weet je dat ze alles kunnen leveren, die krengen zijn zo dik dat je er een hernia aan over houd lol.
Bel eens een belgische vestiging op, vraag naar een adres van een installateur die bij hen staat ingeschreven die bij jouw in de buurt woont, ga dan eens langs bij die installateur en kijk de catalogus in, je zult zekers vinden wat je zoekt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Praten hier over honderdduizenden verschillende artikelen die in het assortiment zitten, dus onmogelijk die allemaal op de website te hebben ;-)