Waar kan ik degelijke barglobes/drankglobes kopen?

Ik ben dus opzoek naar een drank- of barglobe. Op internet vind ik bijna alleen maar globes van het merk Zoffoli, maar die vind ik niet geweldig. De bollen zijn van plastic en het hout is ook niet heel mooi. Weet iemand een plek waar ik betere van dit soort globes kan kopen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Interieur
1.2K

Het beste antwoord

Ik heb even voor u zitten googelen, en heb een paar sites gekocht waar u ze kunt vinden.
Op sommige sites stond het merk niet, dus ik weet niet precies of het van het merk is dat u niet wilt. Maar dat moet u zelf maar even kijken ;)

Link 1: is een winkel in Den Haag.
Link 2: is een online winkel.
Link 3: is ook een online winkel.
Link 4: zijn zoekresultaten van Marktplaats.

Ik hoop dat er wat tussen zit voor u!