Waarom moet ik de ene la van mijn bureau dicht doen om de andere la te kunnen openen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Interieur

Het beste antwoord

zodat het kastje niet om valt

Toegevoegd na 58 seconden:
uit veiligheidsoverwegingen zit er vaak een beveiliging ingebouwd die er voor zorgt dat er maar 1 laatje tegelijk open kan .. Als alle laatjes zwaar beladen zijn en openstaan kan het gewicht aan de voorkant teveel worden en dan valt het kastje om.