Hoe kom ik aan een led-lamp die van kleur kan veranderen middels afstandsbediening en aan het plafond kan?

Er zijn al van die 'tafellampen' als de Cocoon (zie afbeelding). Alleen wil ik liefst gebruik maken van een plafoniere met de mogelijkheid om de kleuren te regelen middels afstandsbediening.
Het mag om een lamp zonder armatuur gaan, maar eventueel ook om een kant-en-klare plafoniere of zelfs een hanglampje.

Ze bestaan vast wel, maar ik weet niet hoe ik ze moet vinden. ;-)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Interieur
3.9K

Het beste antwoord

Er zijn verschillende led "gloeilampen" te koop waarvan je de kleur kunt aanpassen.
Als je googelt op E27 RGB LED dan vind je wel wat!

Toegevoegd na 1 minuut:
E27 staat voor ede fittingmaat, RGB betekent dat je de kleur kunt veranderen.
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

liggen momenteel bij lidl, als ze nog niet op zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom nou weer een minnetje? Kan ik er wat aan doen als ze al uitverkocht zijn bij jouw favoriete lidl?
Ik heb zelf zo'n soort lamp als deze:
http://www.pixmania.nl/nl/nl/7958804/art/xanlite/a3grvbr-set-gu10-led-lamp.html

Die werkt prima en kan je in elke lamp met E-27 fitting draaien!

Let er wel op dat je hem niet in een fitting draaid die achter een dimmer zit!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja die kunnen gewoon in een E-27 Fitting. Je hebt ze ook wel in Bajonet fitting versie denk ik (GU-10 als ik het zo uit mijn hoofd goed zeg) Maar in E-27 zijn ze er zeer zeker!
Het is een led lamp, mét afstandsbediening waarmee je de kleur kan veranderen...

http://www.miniinthebox.com/nl/3w-led-kleur-veranderende-licht-met-afstandsbediening_p198778.html