Hoe krijg je bij een Montèl Lexton Relaxfauteuil de hoofdsteun weer normaal?

Ik heb een Montèl Lexton Relaxfauteuil en heb er net even op geleund waardoor de hoofdsteun naar voren is gebogen, het is een verstelbaar hoofdsteun. Maar ik weet niet hoe die werkt, hoe krijg ik hem terug ik heb al geprobeerd hem terug te trekken maar dat werkt niet en als ik er meer op leun buigt hij nog verder.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Interieur
1.7K

Antwoorden (2)

Ik kan ook niets anders voor je vinden dan deze info:

Montèl Lexton Relaxfauteuil
.
Uitgevoerd in dikleder met gelijktijdige manuele verstelling van voetensteun en rugleuning en verstelbare hoofdsteun, van 1.199,- voor 899,-
.
Romp: Beuken multiplex. Armen houtvezelplaat, hardboard en multiplex.
Vering zit: Nosagveren en singels.
Vering rug: Singels.
Vulling zit: Koudschuim HR40 afgedekt met 200 grams watten.
Vulling rug: Koudschuim HR25 afgedekt met 200 grams watten.
Kleur poten: Zilver.
.
Informeer anders toch maar even bij Montel zelf. Op de site van je 26 vestigingen in Nederland. Omdat ik niet weet waar jij woont, moet je zelf maar even kijken welke het dichste bij is voor je. Ik hoop voor je dat ze het aan de telefoon kunnen uitleggen en dat er niet echt iets kapot is aan je hoofdsteun. Het ligt er natuurlijk ook aan hoe oud de stoel is. Eventueel kan je het ook persoonlijk in de winkel gaan vragen, dan kunnen ze het je misschien voor doen met een stoel die in de winkel staat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Meestal is het zo bij dit soort dingen: helemaal naar voren, dan wordt'ie ontkoppeld en kan je hem terugduwen. Ik hoop dat het lukt!