Hoe richt je een tuinkamer met schuifpui naar het tuinterras zodanig in dat je het tuinterras "naar binnen" haalt?

Het is dus geen serre maar echt een kamer van ca. 5x5 m aangebouwd aan de noordkant.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Interieur

Antwoorden (2)

ik zou iig de kleur van het terras in je vloerbedekking door laten lopen.
nog mooier is plavuizen in die kleur.
ook wat meubels betreft kan je een tuin-achtige uitstraling hebben, met natuurlijke materialen.
kies ook natuurlijke kleuren, met hier en daar een fel kleuraccent.
en planten neerzetten en ophangen natuurlijk, heel veel planten.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je wel voor je tips Rieneke. Ik zal ze verwerken in mijn plannen.
Ik zou als tegelzetter zijnde adviseren om het terras te voorzien van mooie Belgisch hardsteen en dat met hetzelfde door te trekken naar binnen. Langs de wand mooie schutting lambrisering die in de schutting van de tuin terug komt. Waterelement in de hoek met een paar grote planten!!!! Veel plezier!!!