Hoe heten die mooie siergordijnen met zeer kleine kraaltjes? Waar zijn ze te koop?

Ik heb er even een aantal voorbeelden van proberen te zoeken.
De voorbeelden die ik heb gevonden komen uit het hotel waar we een week of 2 geleden hebben overnacht. Dit hotel heeft onze stijl afgekeken qua meterialen en design ;)

We willen deze siergordijnen achter de bank plaatsen met een ledlampen tegen de wand aan en deze kraaltjes daar zo'n 5 cm vanaf laten hangen. Deze willen we op het plafond bevestigen waardoor deze dus zo'n 2,6M lang moeten zijn.

Wie kan ons helpen?
(Ik hoop dat de "gordijnen" goed zichtbaar zijn op de foto's)

Voorbeelden:
http://www.martins-hotels.com/en/gallery/hotels/martins-central-park/lobby

http://www.hotelguide.com/hotel/belgium/brussels/martins_central_park/6721747.html#

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Interieur
1.6K
Antoni
14 jaar geleden
Ik zou zeggen: informeer bij het personeel van het hotel, waar het zijn gordijnen heeft gekocht.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb daar ook aan zitten denken, maar in Brussel is het niet (meer) gebruikelijk om Nederlands te spreken het is daar een soort 3e taal na het Engels. De meeste zijn Franssprekend en dat spreek ik helaas niet. Het Engels komt in Brussel op de 2e plaats, maar het is helaas zo dat ze niet allemaal goed Engels spreken.
Vanuit het hotel gaat het misschien net lukken met de taal, maar vanuit de leverancier gaat het denk ik te lastig. Bellen naar België is hierdoor mijn laatste optie ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Rissie010: bedankt voor de tip. Ik heb overigens nog nooit warme ledlampen meegemaakt. Ik heb het vermoeden dat die die ledlampjes in normale fittingen zijn. De Ikea lampjes die ik ga gebruiken zitten aan een strip.
Desnoods pak ik een lichtslang of kerstlampjes :)
Antoni
14 jaar geleden
Kiswum, er is vast een leraar of lerares Frans te vinden bij een middelbare school bij jou in de buurt, die je wil helpen. Je hebt niet echt een ingewikkelde vraag. Samen met hem of haar kan je een brief of e-mail schrijven aan de leverancier.

Het beste antwoord

Het zijn Chinese vliegengordijnen... Bij de chinees hingen die vroeger altijd...

Of kortweg vliegengordijn... op onderstaande link in alle soorten en maten te koop...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat zijn geloof ik koord gordijnen. Die vind ik er wel wat op lijken. Of het echt kleine kraaltjes zijn kan ik niet zien op de foto's.