waar kan ik zo'n (soort) stoel kopen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Interieur
1.8K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die zijn echt mooi
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een tijdje terug stonden ze op de bva auctions site. Misschien nog, moet je even bva auctions googlen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Google 'ball chair'.
Marktplaats 'ball chair'.
Ebay 'ball chair'.
burgos
12 jaar geleden
Kom je er helemaal niet uit,
Bel de redactie van het blad
waar je die stoel zag staan.
Die helpen je dan wel verder.

Antwoorden (4)

Hier staat ie:
http://woning-inrichting.aanbodpagina.nl/de-beroemde-ball-egg-chair-voor-een-bodemprijs
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Maar dit zijn hangstoelen, dat moet maar net kunnen in iemands woonkamer. De gevraagde stoel staat gewoon op een poot...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee het zijn geen hangstoelen. Ja, die zijn er _ook_.
Amadea
12 jaar geleden
Dan heb je de verkeerde afbeeldingen geplaatst, want dat zijn toch echt wel hangstoelen!
Kijk eens op de site projectdirect.nl
En ga dan naar desginfauteuil.
Er staan ongeveer zoiets als je dan naar onder scrolt.

Toegevoegd na 1 uur:
Even ter informatie google eens op internet en tik in eyeball chair

Toegevoegd na 1 uur:
en dan afbeeldingen aanklikken.
12 jaar geleden
Helemaal wit kan ik er niet een vinden, maar wel een doorzichtige met lichtgekleurde kussens die er best wel op lijkt. Voordeel is dat je uitzicht naar de zijkanten hebt.
Amadea
12 jaar geleden
bij klangundkleid.
Het originele ontwerp is van Eero Aarnio en heet ball chair, als je 5400E wat veel vindt kun je ook naar infurn daar kost ie 999. Waarschijnlijk kun je m nog voor minder vinden ook, kwestie van Eero Aarnio ball chair googelen