hoe heet zo model waxinelicht houder?

ik zoek zo model maar is lastig uit te leggen, als je van die kinder beveiligde rekjes hebt voor de trap dat je kind niet naar beneden kan vallen, dat rekje kun je inschuiven en uit schuiven, als je zo rekje kleiner hebt en je legt die op tafel dan kun je daar ook waxinelichtjes opzetten, wie weet waar ik zoon afbeelding kan vinden of hoe het heet? google vind ik vele maar niet deze..

Toegevoegd na 1 uur:
ik heb em gevonden op google met zoek criteria `waxinelicht houder harmonica` dankjewel,
hieronder de afbeelding

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Interieur

Het beste antwoord

harmonicahouder of iets in die richting
anneliez
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Misschien bedoel je een onderzetter waar je ook pannen op kunt zetten.
Ook kun je een onderzetter voor glazen bedoelen, deze is kleiner.
Beide zijn er in de vorm van een 'rekje'

Heb ze beide inderdaad bij mensen gezien, maar weet niet waar ze gekocht zijn.
Waarschijnlijk moet je even bij: Blokker, Hema, Marskramer of zo kijken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik dacht inderdaad ook meteen aan die pannenonderzetters! +1