Wat is leuk voor in je kamer tijdens het koude weer/wintermaanden?

Dan bedoel ik mee als gewoon decor o.i.d.
Als het buiten heel koud is dan is het op een of andere manier in mijn kamer ook koud( niet echt natuurlijk)! en dood zeg maar.
Dat gevoel wil ik weg hebben , en er een "warme" kamer van maken.

Ik heb bijvoorbeeld een aquarium, dat maakt het al gezelliger. Wij hebben tegels, met tegelverwarming en is ook fijn.

En nu mijn vraag aan jullie, of jullie nog dingen weten :)

Bedankt alvast!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Interieur
1.1K
ItisILeClerc
12 jaar geleden
een kachel doet het altijd goed

Antwoorden (13)

Een kerstboom.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat komt in de woonkamer, maar niet in mijn kamer :)
Kaarsjes, een theepot met een theelichtje eronder.
een lekker plaid op de bank dat je om kunt slaan, en een stapel boeken om te lezen
anneliez
12 jaar geleden
Een hoogpolig kleed en leuke planten.
Kijk ook naar je verlichting, een snoer kerstlampjes staat gezellig, of een paar spotjes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kussens en dan vooral in warme kleuren zoals rose en rood. Je kunt ook nog mooie nepbloemen kopen in vrolijke kleuren en leuke vrolijke schilderijtjes ophangen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Staat niet echt in een jongenskamer he :p hahaha
- Koop wat leuke kussens voor op je bed, of koop nieuwe kussenhoesjes
- vrolijke nieuwe dekbedovertreksets.
- Je kan zelf aan de slag met bijvoorbeeld meubels een nieuw kleurtje geven.
- Je hebt tegenwoordig ook van die leuke muurstickers.
- Een fleurig kleed voor op de grond
- Veel fotolijstjes ophangen met leuke plaatjes/foto's
- laat een canvasdoek maken met jou mooiste plaatje/foto
- Ga werken met sfeerverlichting met warme kleuren.
- Zet een mooi bos bloemen op de tafel
- klein kerstboompje neerzetten met kerst
- Maak een bord met veel kaarsen
- Een mooie deken voor als je lekker op de bank ligt/zit
- Ga eens op zoek naar DIY tips op internet, kijk eens in een blad zoals ikea om inspiratie op te doen :)
er zijn genoeg mogelijkheden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt!! ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hihi graag gedaan hoor, ik hou zelf ook erg van gezelligheid met decoraties enzo dus heb me redelijk uitgeleefd op het antwoord :P zie net tussen andere reacties staan dat je een jongen bent dat stond niet bij je vraag vermeld :P maar goed het is redelijk unisex gericht toch mijn antwoord ! :D
Je mag mijn dwergpapegaai een poosje lenen, hij zit de hele dag te zingen! Is wel gezellig!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helemáál gezellig een kunsthaard !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een stevige winterjas!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik maak altijd een gezellig tafereeltje op een vensterbank of kast met herfst- of kerstspulletjes die ik nog heb liggen. Dat kunnen leuke sneeuwmannetjes zijn, glitterkaarten van vorig jaar en hier en daar een kaars of lichtje. Een (namaak) kersttak kan ook met mooie linten en weer lichtjes. Want die moeten er bij zijn in dit sombere seizoen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lekker veel waxinelichtjes en geurkaarsjes en geurolie.
Lekkere dikke sokken en als je een vrije dag heb een hele dag in je pyjama blijven lopen.
Warme broodjes bakken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een dik kleed
een kunsthaard
kaarsjes
een fleece deken of ander soort deken over de bank/stoel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heel veel kaarjes. Mooie warme kleir gordijnen zoals donker rood. Of oranjes hamgt natuurlijk maar net van af wat voor inrichting en kleuren ze zelf hebt. maar winters kleed ik het aan met veel rood tinten en bruine tinten. en veel kaarjes. en een lekker fleece kleed die leg ik op de bank. Heerlijk dan een lekker warm bakje thee of chomel kaarsje aan.....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Fireplace II -60 Minutes -HD (YouTube) kan je ook eens aanzetten op je pc.
Lekker cosy.